Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?

Uran w opozycji do Księżyca
(1 wejść) (1) Gość
W dółStrona: 123
TEMAT: Uran w opozycji do Księżyca
*
Uran w opozycji do Księżyca 7 lat(a), 2 mies. temu  
Znowu mam problem:)

Mam w radixie opozycję Urana(23*24', Strzelec, I dom) do Ksiezyca(22*29', Bliźnięta, dom VII), o którym to aspekcie czytałam ostatnio mneij wiecej to: "When they really like someone, up comes the feeling: "I need you", and that’s when they run. If they can’t run, they do or say something to make the other person run. There is also a tendency to be attracted to someone who is unavailable " i musze przyznać, ze to się sprawdza. Dodam, że Saturn jest w koniunkcji z Uranem i Asc (luźniejszej), co chyba dopełnia jakiegos nieciekawego obrazu ;) . Jestem osobą początkująca, dlatego chciałbym poprosić o ewentualną weryfikację moje zdania o "nieciekawej sytuacji". Wiele razy wspomniane było, ze każdy aspekt można "przepracowac". Zgodnie z tym , ten także można, ale czy te konkretne położenie nie mówi o ewentualnym ciezkim boju z tym? Może to wszystko niezręcznie ułożyłam, ale mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi...

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź :)
Ven
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Re: Uran w opozycji do Księżyca+ 7 lat(a), 2 mies. temu  
"Ciężkim boju" - chcesz żeby Cię pocieszyć ;)

Jest to istotny aspekt w Twoim radixie - zwróć uwagę na aktualną pozycję plutona - jego tranzyt stanowi obecnie o "ciężkim boju", jak również o poważnych doswiadczeniach dotyczących tego aspektu.

Są plusy i minusy... jak zawsze :)
Rozumiem, że męczy Cię Twoje "rozedrganie"...?
...cóż za jakiś czas nie będzie ono tak silne i już nigdy takie samo.

pozdrawiam
PS: podoba mi się ten radix B)
michael
Admin
graphgraph
Płeć: Mężczyzna kwinkunks23 Kwinkunks Blog Miejsce: Gdańsk Urodziny: 10/10